Logo vegan3000

Vegan tiramisu (5)

Disclaimer

This translation has been done by an automatic system, therefore we apologize if it isn't perfect. If you find any mistake or you have any suggestion for a better translation, please contact us.

Ingredients

Fairtrade coffee
100 g of wheat malt
vegan biscuits
400 g of tofu velvety
1 lemon
cinnamon, ginger and turmeric
Fairtrade cocoa powder

Instructions

Prepare the coffee, blend in the mixer tofu velvety, malt, gingerbread 2 pinches of cinnamon, turmeric, 1 and 2 grated rind of a lemon.
Taste the cream that must be well mixed, nice flavor and with various distinct ingredients between them.
Wet the biscuits in coffee and roll it into a bowl, make a cream, then one of cookies and top with the cream.
Sprinkle with plenty of unsweetened cocoa powder and refrigerate for at least 4 hours and then ... ... ... ... ... enjoy it!


Do you like this recipe?
Please leave your vote and/or comment


Please share on


Notes

(Thanks to Renata P.)

Your votes  

Vote this recipe



Visited 15323 times

Your votes   

Your comments  

Leave your comment



ma perchè cercate di trovare sempre una pietanza vegan che sostituisca una tradizionale...ne sentite forse la mancanza? chiamatela in un'altro modo...non create rifacendovi al modello che ripudiate

- susi -

Non tutti i vegan ripudiano i SAPORI dei cibi animali, mentre ripudiano sicuramente tutta l'enorme SOFFERENZA che ci sta dietro.
Mentre mangiare gli animali e i loro prodotti è oggettivamente cruento e impietoso, dato che ci sono delle vittime innocenti, scegliere di mangiare o meno i cibi cruelty free che si rifanno a quelli animali è invece una scelta personale, legata a preferenze e abitudini di ognuno di noi.
La differenza non è difficile da capire, se si ha un minimo di onestà intellettuale per afferrare la differenza tra cibo cruento e non cruento: è cruento solo quello che ha delle vittime, e i vegani ripudiano unicamente il cibo cruento.

- Manu -

 
Have you tried these recipes?
Have you read these news?